niedziela, 22 grudnia 2013

Liebster Awards

Zostałam nominowana do Liebster Awards i bardzo za to dziękuje :)

Nominacja od:http://all-our-life.blogspot.com/

Moje odpowiedzi:

1. Jakie książki lubisz czytać?
♥ Kocham fantasy z nutką romansu i śmiechu.

2. Czemu piszesz bloga?
 ♥ Czytam sporo blogów i postanowiłam, że czemu sama mam nie spróbować. Miałam wiele pomysłów jednak wygrał ten o innym wymiarze.

3. Ile masz lat?
♥ Mam 13 lat.

4. Jakiej muzyki słuchasz?
 ♥ Lubię One Direction, kocham Tokio Hotel. Jestem otwarta na każdy gatunek muzyczny. Czasami lubię sobie posłuchać dubstepu :)

5. Kiedy masz urodziny?
 ♥ 18.09

6. Do jakiej szkoły chodzisz?
♥ Niestety do gimnazjum, ale ma to też swoje plusy, można się pośmiać :)

7. Czy masz rodzeństwo?
♥ Mam 3 siostry.

8. Masz jakieś zwierzęta.
♥ Mam żółwia princesse, psa Belle i trzy koty Kikiego, Salema i pusie.

9. Jakie jest twoje hobby?
♥ Lubię śpiewać, malować, tańczyć, rysować i pisać :)

10. Jakie masz plany na przyszłość?
♥ Chciała bym nauczyć się japońskiego.

11. Chodzisz na koncerty?
♥ Nie byłam jeszcze na koncercie, ale mam zamiar iść na koncert zespołu Coma.


Nominuję:

♥ http://thisismystoryloveds.blogspot.com/
♥ http://all-our-life.blogspot.com/

Moje pytania:

1. Czy lubisz czytać książki?

2. Jakiej muzyki słuchasz?

3. Masz jakąś idolkę lub idola?

4. Co lubisz robić w wolnym czasie? 

5. Jakie jest twoje Hobby?

6. Piszesz wiersze?

7. Twoja ulubiona książka?

8.Ulubiony kolor?

9. Pierwszy blog?

10. Ile masz rodzeństwa?

11. Lubisz gotować? 

1 komentarz: